حمل 21, 1402 17:34 Asia/Kabul
  • مجروح شدن ۵۶ فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها
    مجروح شدن ۵۶ فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها

جمعیت هلال احمر فلسطین از درگیری فلسطینی‌ها با شهرک نشینان صهیونیست و مجروح و مسموم شدن ۵۶ فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور خبر داد.

به گزارش رادیو دری، هلال احمر فلسطین اعلام کرد: ۵۶ فلسطینی در درگیری با صهیونیستها در تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست در «جبل صبیح» واقع در شهرک «بیتا» در جنوب نابلس مجروح و به دلیل استنشاق گاز اشک آور دچار مسمومیت شدند.

منابع خبری فلسطین هم  از ضرب و شتمز به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل پوشش درگیری ها در  این تظاهرات خبر دادند.

شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در شمال باریکه غزه امروز به سمت شهرک صهیونیست نشین «اویاتار» به راه افتاده اند تا خواهان اعطای ماهیت قانونی به این شهرک صهیونیست نشین شوند.

ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز برای تامین امنیت شهرک نشینان و اعضای کنست رژیم صهیونیستی جاده رام الله به نابلس در شمال کرانه باختری را بستند.

هفت وزیر کابینه راست افراطی رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو از جمله «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و بیش از ۲۰ عضو کنست پیشاپیش این شهرک نشینان صهیونیست درحال حرکت هستند.

شهرک نشینان صهیونیست در سال ۲۰۱۳ میلادی با دست اندازی و غصب زمین های فلسطینی ها، این شهرک را به پا کردند.

در مقابله فلسطینی‌ها با نیروهای اشغالگر اسرائیل پس از دست اندازی شهرک نشینان بر این زمینها، هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

حمله اشغالگران صهیونیست به مناطق مختلف جنین

هشدار سید حسن نصرالله به صهیونیست‌ها

کلیدواژه