ثور 12, 1402 14:51 Asia/Kabul
  • هنیه: شهادت و جهاد با دشمن نامحدود است
    هنیه: شهادت و جهاد با دشمن نامحدود است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تسلیت شهادت «شیخ خضر عدنان» تاکید کرد، راه جهاد، شهادت و مقاومت ادامه خواهد داشت.

«شیخ خضر عدنان»، یکی از سران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از 86 روز اعتصاب غذا در بند رژیم اسرائیل شهید شد.

به گزارش رادیو دری، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت وگوی تلفنی با "زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، نبرد مردم فلسطین با دشمن صهیونیستی نامحدود است.

هنیه با بیان این که مردم فلسطین شبانه روز در مقابل دشمن ایستاده است و هیچ گاه خسته و آرام نخواهد شد، تاکید کرد،  مردم فلسطین به راه جهاد و شهادت و مقاومت ادامه خواهد داد.

پیش از این زیاد النخاله گفت:  شهادت شیخ خضر عدنان نمادی برای مبارزه ملت شجاع ماست و اگر امثال شهید خضر عدنان نبودند، مساله فلسطین از بین می رفت و هر روز که می گذرد، پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی  قطعی تر می شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: اراده شیخ خضر عدنان در نبرد طولانی، مستقیم و رو در رو با دشمن صهیونیستی که به افتخار شهادت نائل شد، نشان افتخار و شرافت بر سینه ملت شجاع فلسطین است.

خضر عدنان در سال‌های گذشته، شش بار اعتصاب غذا کرده بود تا صدای همه اسرای فلسطین را به جهانیان برساند و هر بار توانسته بود بعد از اعتصاب غذا آزاد شود.

هنیه: تغییری در شیوه نبرد حماس با دشمن صهیونیستی رخ نخواهد داد

کلیدواژه