میزان 02, 1402 16:36 Asia/Kabul
  • انصارالله: اشغالگری آمریکا دوام نمی‌آورد
    انصارالله: اشغالگری آمریکا دوام نمی‌آورد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، حضور غرب و آمریکا در این کشور را استعماری دانست و خروج این نیروها را خواست همه مردم یمن اعلام کرد.

به گزارش رادیو دری، برخی منابع خبری یمن اخیرا" از ورود شماری از نظامیان آمریکایی به مناطق شرقی این کشور خبر دادند. از سوی دیگر، منابع آگاه اعلام کردند، نیروهای اشغالگر انگلیس درصدد ساخت یک پایگاه نظامی در استان «حضرموت» واقع در شرق یمن هستند.

«علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه گفت، دولت صنعا حضور مستقیم آمریکا و غرب که ناقض تمامی آیین‌نامه‌ها و قوانین بین‌المللی است را از نزدیک زیر نظر دارد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تصریح کرد، حضور نیروهای آمریکایی و غربی هر توجیهی هم که داشته باشد، طولی نخواهد کشید و دوام نخواهد آورد.

القحوم تاکید کرد، انصارالله با توجه به قابلیت‌ها و صنایع نظامی که در اختیار دارد، در مقابل این حضور دست‌بسته نخواهد ماند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت، مردم یمن حضور آمریکا و کسانی که امنیت، ثبات، حاکمیت و وحدت این کشور را به خطر می‌اندازند و ثروت آن را غارت می کنند را نمی‌پذیرند.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در ادامه مبارزه با تروریسم را یکی از اولویت‌های دولت یمن در کنار ارتش، نیروهای امنیتی و قوه قضائیه دانست و گفت، نبردهای دولت یمن با عناصر جنایتکار القاعده و داعش که ساخته آمریکا و تحت حمایت این کشور هستند، مشهود است.

هشدار یمن: صنعا می‌تواند هر نقطه‌ای از کشورهای متجاوز را با موشک بزند

کلیدواژه