ثور 09, 1403 10:00 Asia/Kabul

هزاران شهرک‌نشین صهیونیست با تجمع در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم اسرئیل در تل‌آویو، برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری کابنیه «بنیامین نتانیاهو» را خواستار شدند.

به گزارش رادیو دری، شهرک‌نشینان صهیونیست معترض از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خواستند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در باریکه غزه امضاء کند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز مقابل محل اقامت نتانیاهو در منطقه اشغالی "قیساریا" خطاب به نخست وزیر اسرائیل شعار دادند،" پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد."

با تداوم جنگ در باریکه غزه و کسب نشدن هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی ضد بنیامین نتانیاهو و کابینه اسرائیل شدت گرفته است.

مخالفان، نتانیاهو را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های  قضائی اقامه‌ شده ضد او متهم می‌کنند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی از ادامه حمله‌های بی فایده به باریکه غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را هم  در پی دارد، دست بردارد.

رژیم صهیونیستی از 15میزان گذشته با حمایت همه‌جانبه آمریکا نسل کشی گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و تاکنون با انجام انواع جنایات جنگی طی حدود شش ماه ونیم بیش از ۳۴ هزار نفر را که بیشترشان کودکان و زنان هستند به شهادت رسانده است.

تظاهرات هزاران نفر در تل‌آویو علیه فساد نتانیاهو

کلیدواژه