بروجردی: رژیم صهیونیستی جایگاهی در منطقه ندارد
(last modified 1395-10-18T12:27:21+00:00 )
جدی 18, 1395 16:57 Asia/Kabul
  •  بروجردی: رژیم صهیونیستی جایگاهی در منطقه ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با انسجام مسلمانان، جایگاهی در منطقه نخواهد داشت.

«علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در دیدار نمایندگان گروههای مختلف فلسطینی مقیم لبنان در بیروت گفت: به طور قطع با تحقق آرمان ملت فلسطین و آزادسازی همه سرزمین‌های اشغالی فلسطین، رژیم صهیونیستی در جغرافیای سیاسی منطقه و جهان جایی ندارد.

بروجردی با اشاره به رهنموند‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از آرمان فلسطین تا آزادسازی همه سرزمین‌های فلسطینی از اشغال رژیم صهیونیستی افزود: مواضع ایران همواره حمایت از این آرمان بوده است و این هدف فقط با وحدت مسلمانان تحقق می‌یابد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران همچنین گفت: دشمنان اسلام که درصدد تفرقه افکنی در کشورهای منطقه هستند، همه تلاش خود را برای انحراف ملت‌ها از آرمان فلسطین به کار گرفتند. 

بروجردی اقدامات برخی کشورهای اسلامی در منطقه از جمله بحرین را برای دعوت از تجار اسرائیلی تقبیح کرد. 

نمایندگان گروه‌های فلسطینی هم با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین بر استمرار مبارزه با رژیم صهیونیستی برای آزادسازی فلسطین و حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.

هیات پارلمانی ایران به ریاست علاء الدین بروجردی عصر پنجشنبه گذشته از طریق مرز زمینی سوریه وارد لبنان شد.

 

کلیدواژه