اسد 04, 1403 20:10 Asia/Kabul
  • استقبال حماس از عملیات ضد صهیونیستی
    استقبال حماس از عملیات ضد صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از عملیات ضد صهیونیستی در شهر قلقیلیه کرانه باختری رود اردن استقبال کرد.

به گزارش رادیو دری، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین -حماس- روز پنج‌شنبه عملیات ضد صهیونیستی در شهر قلقیلیه در کرانه باختری را ستود و آن را پاسخی مسلم به نسل‌کُشی فلسطینیان در غزه توصیف کرد.

حماس تأکید کرد: عملیات در شرق قلقیلیه پاسخی مسلم به نسل‌کُشی در باریکه غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در کرانه باختری و قدس و نیز پیامی زنده و آتشین به ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل بود.

یادآور می‌شود نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در شهرک عزون در شرق قلقیلیه در غرب کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفتند که بر اثر آن سه نظامی زخمی شدند.

گفته می شود مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی باریکه غزه انجام داده‌اند.

شبکه المیادین نیز در گزارشی اعلام کرد جنبش حزب‌الله لبنان امروز پنج شنبه در ادامه حملات تلافی‌جویانه به مواضع رژیم صهیونیستی، محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک شتولا در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد در حمایت از غزه و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به خصوص در کفر حمام یک ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک المناره هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز از شلیک چهار راکت به سمت شتولا و اصابت راکت به یک ساختمان خبر دادند.

حماس: جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند