سنبله 16, 1403 11:39 Asia/Kabul
  • حمله جنگنده های ارتش اسرائیل به چادرهای آوارگان در باریکه غزه
    حمله جنگنده های ارتش اسرائیل به چادرهای آوارگان در باریکه غزه

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان فلسطینی در مرکز و جنوب باریکه غزه را بمباران کردند.

به گزارش رادیو دری، در بمباران  چادرهای آوارگان فلسطینی در محدوده بیمارستان شهدای الاقصی در شهر "دیرالبلح"، مرکز باریکه غزه و منطقه المواصی در خان یونس ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر هم زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی شهر دیر البلح و منطقه المواصی را مناطقی انسانی امن برای فلسطینیان اعلام کرده است، اما با بمباران این مناطق روزانه فلسطینیان را به شهادت می‌رساند.

شبکه خبری الجزیره هم از مجروح شدن چند فلسطینی در پی حمله هوایی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه "الزیتون" در جنوب شرقی شهر غزه خبر داد.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مناطق شمال شرقی اردوگاه "البریج" و جنوب غربی اردوگاه النصیرات، مرکز باریکه غزه را بمباران کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی از 15میزان 1402 با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی رژیم نامشروع صهیونیستی شده است.

حملات صهیونیست ها به باریکه غزه در حالی ادامه دارد که شمار شهدای این منطقه از 15 میزان 1402 تاکنون به ۴۰ هزار و ۸۶۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۴ هزار و ۳۹۸ نفر رسیده است.

حمام خون در خان یونس؛ صهیونیست‌ها چادرهای آوارگان فلسطینی را بمباران کردند

کلیدواژه