میزان 07, 1403 15:53 Asia/Kabul
  • آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان
    آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اعلام حالت اضطراری و آماده‌باش در سفارتخانه‌های این رژیم در سراسر جهان در پی حمله دیروز (جمعه) به بیروت خبر داد.

به گزارش رادیو دری، شبکه آمریکایی ان.بی.سی.نیوز به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داد: پیش‌بینی ما این است که حزب‌الله تلاش خواهد کرد که پس از حمله به مقر فرماندهی آن، دست به حمله انتقام‌جویانه به اسرائیل بزند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند و ارتش صهیونیستی ادعا کرد که هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب‌الله بوده است.

در این بمباران، ساختمان های مسکونی در مناطق مختلف حومه جنوبی بیروت زیر آتش شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در این حملات تاکنون شش غیر نظامی لبنانی شهید و ۹۱ تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

احتمال افزایش شهدای این جنایت صهیونیست ها وجود دارد.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) مدعی شد که فرمانده یگان موشکی حزب‌الله به همراه جانشین وی را در جنوب لبنان ترور کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نام فرمانده و جانشین یگان موشکی حزب الله لبنان را «محمد علی اسماعیل» و «حسین احمد اسماعیل» اعلام کرد.

این ادعا همزمان با حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی به بیروت صورت می‌گیرد.

حزب‌الله لبنان بامداد شنبه در بیانیه‌ای ادعای رژیم صهیونیستی درباره وجود انبار سلاح در ساختمان‌های غیرنظامی را کذب خواند.

جنگنده‌های رژیم صیونیستی در سه نوبت، مناطق مجاور بعلبک در شرق لبنان را بمباران کردند.

منابع خبری پیش از این نیز گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در کمتر از یک ساعت گذشته، هشت بار به حومه جنوبی بیروت حمله کرده است.

در حملات اخیر دو منطقه الحدث و «اللیلکی در حومه جنوبی بیروت هدف حمله قرار گرفت و همزمان نقاطی در شهر صور در جنوب لبنان نیز بمباران شد.

به دنبال این حمله، حزب‌الله لبنان نیز در اقدامی انتقام جویانه شهرک های واقع در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی قرار داد که بنا بر گزارش منابع صهیونیستی خسارات زیادی به این مناطق وارد کرده است.

حملات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت

کلیدواژه