اسد 03, 1396 17:28 Asia/Kabul
  •  اعلام حمایت رئیس جمهوری و رئیس پارلمان لبنان از مقاومت

رئیس جمهوری لبنان ،گفت : پیروزیهای اخیر مقاومت در جنگ با تروریستهای جبهه النصره و داعش در شرق لبنان ، امنیت و آرامش را به این کشور بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المنار  ،"میشل عون" رئیس جمهوری لبنان  دوشنبه شب در نشستی با رییسان نهادهای امنیتی و نظامی لبنان از پیروزیهای رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش لبنان در بلندی های عرسال ضد گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش و جبهه النصره قدردانی کرد.

درهمین حال "نبیه بری " رئیس پارلمان لبنان در دیدار شماری از نمایندگان  و شخصیتهای لبنانی گفت: جنگ نیروهای مقاومت با تروریستها در منطقه عرسال به نیابت از همه لبنانی ها است درست مانند وقتی که در جنوب لبنان به نیابت از همه لبنانی ها با دشمن صهیونیستی می جنگید .

نبیه بری افزود: امروز معادله سه گانه " ارتش - ملت - مقاومت " به بهترین وجه در لبنان تجلی پیدا کرده و ملت مانند همیشه - پشت سر ارتش و مقاومت قرار دارد و حامی آنها است .

عملیات نیروهای مقاومت برای آزادسازی ارتفاعات " قلمون " غربی در خاک سوریه و ارتفاعات عرسال در خاک لبنان با محوریت نیروهای حزب الله از صبح جمعه 30 سرطان آغاز شده است و به سوی شمال این ارتفاعات ادامه دارد.

در سه روز اول هفتاد درصد مناطق از اشغال تروریست ها پاکسازی شد و دیروز دوشنبه نیز "وادی الخیل" مرکز فرماندهی تروریست های "جبهه النصره" به کنترل نیروهای حزب الله درآمد.

 

کلیدواژه