عقرب 24, 1397 09:28 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: مقاومت قادر به شکست رژیم صھیونیستی است

حزب االله لبنان تاکید کرد، پیروزی در غزه این پیام محکم را با خود داشت که مقاومت قادر به شکست دادن هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان روز چهارشنبه در بیانیه ای با تبریک پیروزی غزه به ملت فلسطین و گروه های مقاومت اعلام کرد، این پیروزی ثمره ایستادگی و صبر و وحدت گروه های مقاومت بود که نبرد را با دقت بالا اداره کردند و نبرد غزه قدرت مقاومت فلسطین در استفاده ماهرانه از امکانات نظامی موجود را اثبات کرد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است، سلحشوری ملت فلسطین همه گام ها برای عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و خیانت برخی رهبران عرب را ناکام گذاشت و ملت فلسطین تمام توطئه ها را خنثی می کند و «معامله قرن» سراب و ادعایی بیش نیست.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با نفود به شرق خان یونس در جنوب غزه، دو تن از فرماندهان گردان های قسام  را ترور کردند. به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند که در نتیجه این بمباران‌ها دست کم 14 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 30 نفر دیگر مجروح شدند. 

از سوی دیگر، نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به این حملات بیش از ۴۷۰ موشک از سمت نوارغزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند. 

درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در مرزهای باریکه غزه با میانجی‌گری مصر، از شامگاه سه‌شنبه متوقف شد که پس از آن «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  در پی ناکامی اخیر در مواجهه با نیروهای مقاومت در غزه از سمت خود استعفا کرد.

کلیدواژه