امیرعبداللهیان:ساخت موشک در غزه؛ تحول جدید در منطقه
(last modified 1398-02-17T06:21:44+00:00 )
ثور 17, 1398 10:51 Asia/Kabul
  •  امیرعبداللهیان:ساخت موشک در غزه؛ تحول جدید در منطقه

 دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل، تولید راکت‌ها و موشک‌ها در غزه‌ تحت محاصره را تحولی جدید در منطقه توصیف کرد.

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل دوشنبه شب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو تلویزیون ایران گفت: در حالی که شرایط غزه روز به روز سخت تر می شود وضعیت مقاومت در برابر صهیونیست‌ها بهتر می شود.
امیرعبداللهیان با اشاره به حملات اخیر صهیونیست‌ها به باریکه غزه افزود:بر اساس آخرین توافق قرار بود صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها شلیک نکنند اما آنان این توافق را نقض کردند و در مقابل با پاسخ قوی نیروهای مقاومت مواجه شدند به طوری در مدت کوتاهی حدود 700 موشک و راکت به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک شد.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل تصریح کرد: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در پی آن است که "معامله قرن" را اجرایی کند تا به نوعی تمام کننده بحران در فلسطین باشد در حالی که پایان این بحران اینگونه نخواهد بود.
امیرعبداللهیان همچنین حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و مقاومت را راهبرد مشخص 40 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که بر مبنای تامین امنیت ملی ترسیم و اجرا می شود.
دور جدید درگیری رژیم صهیونیستی با گروه های مقاومت فلسطینی از روز شنبه با حمله بالگردهای نظامی رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی غزه آغاز و با پاسخ کوبنده مقاومت سرانجام متوقف شد. 

کلیدواژه