جوزا 01, 1400 09:49 Asia/Kabul
  • انتقاد کابینه رژیم صهیونیستی از عملکرد ارتش در جنگ غزه
    انتقاد کابینه رژیم صهیونیستی از عملکرد ارتش در جنگ غزه

کابینه رژیم صهیونیستی از عملکرد ارتش این رژیم در جنگ علیه غزه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش رادیو دری؛ وزیران کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه ای که با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم برگزارشد ، سرویس اطلاعات اسراییل را مورد انتقاد قرار داده و آن را بی مصرف خواندند چرا که نتوانست اهدافی را طراحی کند که واقعیت حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تغییر دهد.

در این جلسه گفته شد، حمللات ارتش اسراییل به غزه  نتیجه موفقیت آمیزی نداشت و نیروی هوایی رژیم در انهدام اکثر تونل های دفاعی حماس ناکام بوده است.

همچنین در این جلسه عدم حمله فرماندهی نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اجرای عملیات زمینی و اکتفای صرف به حملات هوایی مورد انتقاد قرار گرفت.

وزیران کابینه رژیم صهیونیستی از نحوه تداوم حملات موشکی از نوار غزه تا پایان عملیات نظامی پرسیدند و از ناکامی ارتش صهیونیستی در ترور رهبران بارز حماس مثل «یحیی سنوار» یا «محمد الضیف» انتقاد کردند.

رژیم صهیونیستی دوشنبه 10 می(20 ثور)، از هوا، زمین و دریا تهاجم جدید خود به باریکه غزه را شروع کرد، اما با پاسخ کوبنده موشکی مقاومت فلسطین مواجه شد.

کابینه رژیم صهیونیستی نیزبه دلیل  ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت درغزه، بارها طرح آتش بس را از طریق کشورهای میانجی مطرح کند.

عاقبت این آتش بس میان رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی از ساعت 2 بامداد روز جمعه برقرار شد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کرده اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی به آتش بس پایبند باشد، آنها نیز به آن متعهد خواهند بود.

کلیدواژه