ثور 24, 1401 08:32 Asia/Kabul
  • نصرالله: حکام سازشگر با اسرائیل از شهادت ابوعاقله خجالت بکشند
    نصرالله: حکام سازشگر با اسرائیل از شهادت ابوعاقله خجالت بکشند

دبیرکل حزب الله لبنان با تسلیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر صهیونیستی گفت:سازشکاران باید از شهادت شیرین ابوعاقله خجالت بکشند.

به گزارش رادیو دری، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه در«همایش انتخاباتی» اظهار کرد: شهادت شیرین ابوعاقله شاهدی بر جنایات دشمن و مظلومیت مردم فلسطین و کشتارها و نقض حقوق بشر بود.

نصرالله با بیان اینکه قوی ترین پیام شهادت ابوعاقله، مسیحی بودن اوست تأکید کرد: واقعیت وحشیانه و دشمنی اسرائیل از قتل عام فلسطین تا لبنان و مصر تغییر نکرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه حکام سازشگر با اسرائیل باید از شهادت ابوعاقله خجالت بکشند تصریح کرد: همه در معرض خطر سیاست‌های رژیم نژادپرست و غیرانسانی قرار دارند.

نصرالله همچنین با اشاره به تحولات لبنان افزود: باید یادآور شد که ایران و سوریه به مقاومت علیه اشغالگران کمک کردند و آمریکا و برخی کشورهای عربی از اسرائیل حمایت کردند.

وی اظهارکرد: دشمن صهیونیست می‌خواهد که مردم لبنان دست از مقاومت و سلاح‌های مقاومت بردارند و با محاصره، فشار، اتهامات و تحریف حقایق، به دنبال انزوای مقاومت است.

نصرالله تاکید کرد: سلاح مقاومت نه کسی را از تعمیر برق و سدسازی باز داشته و نه سیاست‌های فاجعه بار مالی را در دهه‌های گذشته تعیین کرده، بلکه این آمریکاست که به همراه گروههای وابسته به خود اموال سپرده‌گذاران را به خارج لبنان قاچاق و با هدف گرسنه نگه داشتن مردم لبنان فعالیت می‌کند.

درخواست ۲۵۰ سازمان حقوق بشری برای مجازات رژیم صهیونیستی

هاآرتص: ارتش اسرائیل به قتل «شیرین ابوعاقله» اعتراف کرد

 

کلیدواژه