جدی 03, 1402 17:15 Asia/Kabul
  • نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین : ایران تنها حامی مردم غزه و مظلومان جهان است
    نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین : ایران تنها حامی مردم غزه و مظلومان جهان است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با انتقاد از سکوت کشورهای غربی در جنگ رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین در باریکه غزه، جمهوری اسلامی ایران را تنها حامی مظلومان جهان توصیف کرد.

به گزارش رادیو دری، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در آئین گشایش نمایشگاه "به وقت عاشقی۱:۲۰"  افزود: جهانیان به ماهیت اصلی مجامع بین‌المللی و آمریکا و اسرائیل و اهداف ضدبشری آن‌ها پی‌برده اند.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تصریح کرد: ملت فلسطین ماهیت ارزش‌هایی که بر نظام‌های جهانی حاکم بود و به‌عنوان ارزش‌های انسانی شناخته می‌شد را برملا کرده است.

 ابوشریف گفت: آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف آماده ایجاد شورش در کشورهای دیگر هستند تا جنگ‌های داخلی راه بیندازند زیرا اعتقادی به حرف‌های خودشان ندارند و برای حقوق بشر ارزشی قائل نیستند.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران  با اشاره به ۳۲ هزار شهید و مفقود در جنگ اسرائیل در باریکه غزه گفت: در حالیکه دو سوم شهدا زنان و کودکان هستند، چرا امریکایی‌ها از این زنان و کودکان دفاع نمی‌کنند و حرفی نمی‌زنند؟

 ابوشریف تاکید کرد: آمریکایی‌ها داعیه حقوق بشری سرمی‌دهند اما در مقابل کشتار مردم فلسطین سکوت کرده‌اند اما غزه و فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهد و فقط ایران در این مقاومت همراه مظلومان است و در مقابل استکبار ایستاده است.

آئین گشایش رویداد ۱۲۰۰۰ نفری "به وقت عاشقی ۱:۲۰" روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و شماری از شخصیت های داخلی و خارجی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران برگزار شد.

 

کلیدواژه