حمل 26, 1403 13:56 Asia/Kabul
  • از سرگیری حملات موشکی رژیم صهیونیستی به غزه
    از سرگیری حملات موشکی رژیم صهیونیستی به غزه

بعد از آرامش شب گذشته ساکنان باریکه غزه در نتیجه عملیات موشکی و پهپادی ایران ضد رژیم صهیونیستی، حمله‌های هوایی ارتش اسرائیل به باریکه غزه از سر گرفته شد.

به گزارش رادیو دری، بعد از آرامش شب گذشته باریکه غزه که در ۱۹۰ روز گذشته در این منطقه بی سابقه بود و مردم این باریکه برای اولین بار بعد از بیش از شش ماه، شب خود را بدون شنیدن صدای پهپادها و جنگنده‌ها و انفجارهای ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی پشت سر گذاشتند، جنگندهای اسرائیلی امروز (یکشنبه) حمله به باریکه غزه از سر گرفتند.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در اطراف میدان "ابوفیاض" در اردوگاه "النصیرات"، مرکز باریکه غزه، را هدف حمله‌های هوایی قرار داد.

تا کنون از جزییات این حادثه و آمار شهدا و مجروحان احتمالی حمله های امروز گزارشی منتشر نشده است.

مردم غزه شب گذشته موشک‌هایی را که به سمت سرزمین‌های اشغالی در حال حرکت بود، با خوشحالی رصد کردند.

یک خبرنگار فلسطینی با انتشار ویدیویی با اشاره به آرامش منطقه جنگ زده غزه که در طول ماه‌های اخیر در امان نبود، گفت، از ۱۹۰ روز قبل، امشب آرام‌ترین شب غزه بود.

پس از حمله رژیم نسل‌کش اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک ایران و به شهادت رسیدن هفت نفر از مستشاران قانونی کشور و واکنش نشان ندادن صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد امروز یکشنبه 26 حمل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

اطلاعیه سپاه پاسداران درپی حملات تلافی جویانه ایران ضد اسرائیل

سرلشکر باقری: حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی موفقیت آمیز بود

هشدار فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی

کلیدواژه