حزب الله لبنان: آزادی فلسطین، آزادسازی همه منطقه خواهد بود
(last modified 1396-08-10T11:42:58+00:00 )
عقرب 10, 1396 16:12 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: آزادی فلسطین، آزادسازی همه منطقه خواهد بود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: آزادسازی فلسطین، آزادسازی همه منطقه است؛ هیچ گزینه‌ای جزء مقاومت وجود ندارد و مسلمانان باید از فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز چهارشنبه در دومین همایش بین‌المللی اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت گفت: موجودیت اسرائیل مبتنی بر تجاوزگری و متکی به حمایت بین‌المللی است.

شیخ «نعیم قاسم» تصریح کرد: اسرائیل بر قتل، اشغالگری و جنگ پایه‌ریزی شده است و تثبیت اشغالگران در فلسطین به معنای تثبیت طرح‌های تجزیه منطقه و تفرقه‌افکنی در آن خواهد بود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد:  تهدید کردن در واقع به نوعی اعتراف محور مقابل مقاومت به شکست است و این تهدیدها فقط باعث پایداری بیشتر مقاومت خواهد شد.

شیخ «نعیم قاسم» افزود: مقاومت توانست تکفیری‌ها و طرح اسرائیل را در سوریه و عراق ناکام بگذارد و پروژه اسرائیل در سوریه و عراق را به بن‌بست رسانده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اسرائیل به خوبی می‌داند اگر تصمیم به شروع جنگ بگیرد، جبهه‌های داخلی و تأسیساتش اهداف موشک‌های مقاومت قرار خواهد گرفت؛ اگرچه اسرائیل گزینه شروع جنگ را در اختیار دارد، اما نمی‌تواند نتایج یا پایان این جنگ را تعیین کند.

دومین همایش جهانی اتحادیه علمای مقاومت در لبنان، همزمان با صدمین سالگرد اعلامیه شوم بالفور با پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در بیروت آغاز به کار کرد و این همایش تا فردا (پنجشنبه) ادامه دارد.

 

کلیدواژه