قوس 03, 1402 15:18 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: اسرائیل خانه عنکبوت و همه قدرت‌های غربی، آدم برفی هستند
    خطیب نماز جمعه تهران: اسرائیل خانه عنکبوت و همه قدرت‌های غربی، آدم برفی هستند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نه تنها رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است بلکه همه قدرت‌ها، آدم برفی هستند.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه شهر تهران با اشاره به آخرین تحولات در اراضی اشغالی گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اگر مقاومت موضع تهاجمی بگیرد، دست بالاتر را خواهد داشت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: حمایت کشورهای غربی و آمریکا از رژیم صهیونیستی، نشان داد که نه تنها رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است بلکه همه قدرت‌ها، آدم برفی هستند و اگر در برابر آن ها، انسان به قدرت خدا توکل کند، بی محتوا و پوچ‌بودن‌شان به دنیا نشان داده خواهد شد.  

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به ددمنشی صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان و حمله به مراکز درمانی غزه گفت: کشتن کودکان مظلوم غزه، احساسات جهانی را بیدار کرد و  حضور مردم در مناطق مختلف جهان از جمله مقابل کاخ سفید و خیابان های لندن و فرانسه نشان داد که نابودی اسرائیل نزدیک است و افول آمریکا را نیز شاهد خواهیم بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شکاف در درون صهیونیست‌ها، ناکارآمدی نتانیاهو در حل مشکلات را نشان می دهد، گفت: صهیونیست ها تحمیل پذیرش آتش بس، پس از مدتی جنایت و کشتار کودکان و زنان و بیماران را بسیار تلخ می‌بینند و حملات جریان مقاومت در عراق و یمن و لبنان نشان میدهد که زیر آتش سنگین مقاومت، کمر صهیونیست‌ها شکسته است.

سرانجام بعد از گذشت حدود 50 روز از جنگ اسرائیل ضد باریکه غزه، آتش بس موقت چهار روزه برقرار شد.

این آتش بس قرار بود روز پنج شنبه ساعت 10 به وقت محلی اجرایی شود که به دلیل آنچه مسائل فنی و لجستیک عنوان شده با یک روز تاخیر از امروز جمعه (24 نوامبر) در باریکه غزه اجرایی شد.

بر اساس آتش‌بس 4 روزه، قرار است هرگونه اقدام نظامی دو طرف متوقف شود.

همچنین قرار است در مقابل هر اسیر اسرائیلی، 3 اسیر زن و کودک فلسطینی آزاد شوند و روزانه 200 کامیون مواد غذایی و تجهیزات پزشکی نیز برای همه مناطق در باریکه غزه ارسال شود.

خطیب جمعه تهران: رژیم صهیونیستی ازمولفه‌های بحران‌زا در جهان است

کلیدواژه