ثور 13, 1397 10:09 Asia/Kabul
  •  جهاد اسلامی فلسطین: تصور خلع سلاح مقاومت، توهم است

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: هر کس گمان می‌کند که می‌تواند مقاومت را از سلاح خود جدا کند، در توهم به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین؛ «محمد الهندی» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر مقاومت ملت فلسطین گفت: باید به توانایی خود تکیه کنیم و فقط در برابر اشغالگران مقاومت داشته باشیم.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به توطئه برخی کشورها علیه آرمان‌‌های مردم فلسطین افزود: توطئه‌های بزرگی در منطقه وجود دارد که هدف از آن تحمیل راه‌حل‌های از پیش تعیین ‌شده بر ملت فلسطین است.

الهندی تصریح کرد: آمریکا، رژیم اسرائیل و برخی کشورهای عربی برای انحراف افکار عمومی، به منطقه لشگرکشی می کنند تا افکار عمومی را از فلسطین منحرف سازند.

در چارچوب طرح جدید آمریکا موسوم به «معامله قرن» با هدف حذف مساله فلسطین، "دونالد ترامپ" 15 قوس 1396 شهر اشغالی‌ قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل معرفی کرد و از تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس در ماه ثورخبر داد .

در همین حال؛ برخی کشورهای عربی در راس آن عربستان سعودی، برخلاف آرمان‌های ملت فلسطین و جهان اسلام، در حال زمینه‌سازی برای تحمیل طرح موسوم به "معامله قرن" بر مردم فلسطین هستند.

 

کلیدواژه